2013. július 16., kedd

„Gyönyört nyújtó” utca

Drága Barátom! 

Talán egy hete Belgiumban jártunk.  Nem is az érdekes, hanem az utca ahol jártunk. Eddig még csak a tv-ben hallottam a „kirakatos” házakról. Valahogy nem igazán tudtam beemelni a fejembe, hogy lányok kiülnek a kirakatba és ott ücsörögnek várva a „vevőt”. Ahogy mentünk ki a városból egy elég széles úton arra eszméltünk, a kis autók nagyon lelassultak. Jó szokásomhoz híven nézelődtem. Az egyik kirakatban láttam egy dohányzó fehérneműbe öltöztetett „bábút”.  A keze ugyan megmozdult, de tényleg azt hittem bábú, hisz vannak mozgó kirakati bábuk. Mikor a következő házban, a fehérneműs „bábu” már telefonált akkor esett le, hogy Ők valódi lányok.

Végig az utcán ilyen „gyönyört nyújtó házak” voltak, kirakatokkal. A lányok az "üvegkalitkában" ücsörögtek, vagy éppen kettesben beszélgettek. Természetesen az autók  azért mentek lassan mert nézelődtek, hova is térjenek be. Hol érdekelte már őket, hogy bennünket feltartanak, nem tudunk haladni?  Aztán az egyik autó ki is sorolt előlünk az egyik kirakathoz. Arról mi történt ezután nincs ismeretem, elképzelni „talán” eltudom. :D :D
Nem akarok ezen agyalni, csak annyi a gondolatom róla: még mindig korrektebb, mint mondvacsinált türelmi zónákat kialakítani, avagy büntetni, tiltani. Úgysem lehet betiltani. Volt – van - lesz is. Itt legalább normális, tiszta (gondolom én)  keretek között tudja művelni azt amit akar, vagy szeretne. Nem áll az utcán télben, fagyban, esőben, hőségben, koszban ahol még meg sem tud normálisan mosakodni. Itt, ha árulni akarja egy nő – férfi a testét, talán kulturált körülmények között tudja.

Most már elmondhatom magamról ezt is láttam…….. :D :D

2 megjegyzés:

  1. Akkor ez olyan mint egy bevásárlás? :D

    VálaszTörlés
  2. Végül is, így is lehet nézni. Mész nézed a kirakatot, amelyik megtetszik, "megveszed" - egy időre.

    VálaszTörlés